Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? ZGODA
skolios.pl • Zobacz wątek - operacja NFZ a komercyjny

» LECZENIE OPERACYJNE » Przed operacją

Zaloguj | Zarejestruj

13 mar 2017, o 16:42

domownik

.

Ostatnio edytowano 6 sty 2018, o 21:12 przez damian25, łącznie edytowano 1 raz

Góra Góra

Twoje reklama na forum
Szczegóły postu

13 mar 2017, o 17:34

świeżak

U mnie prawdopodobnie będę miała operację w wakacje, na razie jestem zapisana do kilku lekarzy w kilku miastach:
Poznań - Dr. Kotwicki
Olsztyn - Dr. Niedźwiecki
Warszawa- Dr. Michalski
Warszawa- Dr. Nosarzewski
I miałam do Lublina ale jednak nie pojechałam.

Góra Góra

13 mar 2017, o 19:42

domownik

Prywatną operacje można zrobic np. w Rzeszowie, Krakowie, Warszawie itp. Na NFZ można sie zoperować praktycznie w każdym większym mieście. Kolejki są różne w zależności od szpitala-jak operujemy sie na NFZ, to w jednym szpitalu poczekasz kilka miesięcy, gdzie indziej rok, w innym półtora roku itp. Trzeba pytać w konkretnym szpitalu o kolejki. Można sie zoperować w Warszawie, Lublinie, Zakopanem, Trzebnicy itp.

Góra Góra

13 mar 2017, o 21:51

świeżak

Jakie sa ceny prywatnej operacji?. W poznaniu w klinice to 28k a w innych?

Góra Góra

14 mar 2017, o 17:14

świeżak

Cześć
Operowałam się u doktora Wiktora Urbańskiego we Wrocławiu, w szpitalu klinicznym. Wcześniej przyjął mnie w gabinecie, w Espiro Centrum Terapii.
Miło, szybk i bardzo profesjonalnie:) Polecam

Góra Góra

15 mar 2017, o 18:13

domownik

kasia st napisał(a):
Cześć
Operowałam się u doktora Wiktora Urbańskiego we Wrocławiu, w szpitalu klinicznym. Wcześniej przyjął mnie w gabinecie, w Espiro Centrum Terapii.
Miło, szybk i bardzo profesjonalnie:) Polecam

Serdecznie zapraszam do dołączenia na grupę facebooka Skolioza-Polska i Skolioza-Wrocław